Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 18, 2009

This Is It!

Arrrgh!! Biar betul!! The time actually come...
Setelah menunggu selama lebih dari 3 bulan, this is it...

24/12/2009

Stress menyerang balik.
Perasaan BS bercampur-baur digaul sebati bak doh kek Birthday adik BS hari itu.
I don't know what to comment on this sementelah menanti result sampai ke tangan ini.
After berjuang pada Oktober 2009, tarikh keramat ini menjadi prioriti tertinggi.
How my least confident subjects will be?
Beautiful or what?..
Anyway, can't wait to school.

Of course, bukan sahaja I've butterflies in my stomach.
Segala macam insects such as dragonflies and crickets ada dalam perut ini.
Segala hormon, endorphin, adrealin, testostoron, serotonin dah memecut laju menanti saat itu.
Please, I'm really cuak if tak dapat mencapai satu keputusan yang flying colours
dan can't reached everyone's target to me.....


Okey, take a deep breath. Stay cool and enjoy.

P/S: Really miss my classmates. Take my kiss....muah!!
I've cancelled all my meetings and appointments on that day. Sorry, guys!!
Important date to meet...

1 comment:

  1. uhh...come on izham....ko mesty dapat result baik punye...

    ReplyDelete