Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 24, 2009

A Press Release To A News

Hello..Everybody!!!

How's your day recently? I think I've a very fantastic and fabulous life recently.

Anyway, merujuk kepada satu ceritera oleh kekreatifan Budak Sekolah entitled,

PRESS STATEMENT TO A FEEDBACK

yang mengundang beberapa komen dan nasihat daripada beberapa orang teman di luar sana.

Baiklah, dalam ceritera tersebut, BS telah menulis bahawa BS kehilangan lebih kurang 400 keping gambar yang memuatkan aktiviti-aktiviti Budak Sekolah sepanjang tahun 2009 selepas PMR.

Di sini, BS ada satu berita baik,

I've found the pictures and
will uploaded one by one mengikut keperluan.
Well, I don't know what actually happened to the computer but with the professional help and handy work, I don't actually lost them but just not found them in this wide world.

So, BS menyusun sepuluh jari ingin meminta maaf kepada sesiapa yang mungkin merasakan ini adalah satu pembohongan daripada Budak Sekolah.
Sorry and once again, Sorry.

Take note: You'll see a lot pictures and images in Ceriterabudaksekolah.blogsot.com.
So, please don't tune in to any laman and please tell your friends about me. So long.

No comments:

Post a Comment