Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Sunday, December 6, 2009

Made For You all....

Hello, guys..... [once again]

Well, bagi anda yang sudah membaca atau terbaca ceritera BS semalam berkenaan seorang budak lelaki yang dianugerahkan satu keistimewaan berbanding rakan-rakannya yang lain, but tidak menghargai kelebihan itu...terima kasih banyak-banyak dan harap anda sudi menurunkan komen, nasihat, dan kritikan atau siapa sangka, anda ingin memuji pula tindakan mamat itu. Bagi yang tertanya-tanya, who is him? What is his look like? Have you seen this guy or whatever...BS tidak boleh mendedahkan identiti mamat ini dalam ceritera ini. Namun, actually, I'm quite sure most of you know this guy.

I actually got a lot of interesting stories to tell you all, my loyal and nice readers. Thank you. Please continue read my ceriteras and promote among budak sekolah yang lain. Bagi anda yang ketagih sebarang isu baharu yang melanda dunia hari ini, atau topik-topik segar dunia pekerjaan anda sekarang iaitu Dunia Pendidikan, tak lain tak bukan, dan analisis ringkas, BS sedang menjalankan sedikit research dan mengumpul fakta bagi melengkapkan isu BS. Just wait yek..
Iyelah, first of all, sekarang tengah cuti tanpa gaji selama 1 setengah bulan, so research jadi slow sedikitlah. Whatever!!! Second, 3M taklah pula....

Continue, BS pernah menulis dahulu dalam ceritera ini yang bermauduk, Dari Mata Turun Ke Hati tentang perasaan budak-budak sekolah yang sebahagian besar meliputi golongan remaja yang demanding to loved and be loved. So, adakalanya, mereka ini berharap dengan penuh harapan dan berharap dengan penuh ajak-ajak ayam. So, bagi mereka yang punya kelebihan itu daripada segi fizikal,etc tanpa mengira lelaki ke perempuan yang mempermainkan permintaan dan kehendak untuk perhatiannya, they having fun actually doing it, I think. I don't want to comment dengan lebih lanjut. Contoh sudah jelas di hadapan mata BS.

Now, BS ingin kongsikan satu poem untuk anda semua....

Made For YOU
Your life is brilliant.
My love is pure.
I saw yourself.
Of that I'm sure.
He smiled at me on the train station.
He was with another girl.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've knew it all.

I know You're good looking. You're full with glam.
You're wanted, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, he caught my eye,
As we walked on by.
He could see from my face that I was,
Fucking high,
And I don't think that I'll see him again,
But we shared a moment that will not last for an hour.


There must be an angel with a smile on his face,
When he thought up that I just no one to him.
I'm just for his fun and he not do much for me.
But it's time to face the truth,
You hope, I will never be with you.

Oh, I remember
You texting to my phone
In the middle of the night
I'm the one who makes you laugh,
When you know you're about to cry, you forget that friend,
And I know your favorite sport
And you tell me about your friend
Think I know where you belong
Think I know it's with me

Can't you see
That I'm the one
Who understands
Been here all along
So why can't you see?
You belong with me.

Now I hate you, hate what ever you do
Although they give much publicity, bye bye.
Your life full with jokes, which not suitable for me
This is my hope
You'll be married someone like you..
Hope we can meet for another 15 years...haha
Re-created by Budak Sekolah, 2009

4 comments:

  1. You dalam poem di atas tidak menggambarkan watak mamat dalam ceritera BS sebelum ini....

    ReplyDelete
  2. Dan I dalam poem tersebut pun tidak menggambarkan BS dan mana-mana orang lain...

    ReplyDelete
  3. love this song
    james blunt-your beautiful

    ReplyDelete
  4. oh hahaha, okay :) nice entry btw

    ReplyDelete