Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, December 3, 2009

Sedikit 'Ucapan' Buat Mereka

Sambil duduk menonton televisyen hari ini, BS teringat pula pada satu announcement yang menjengah ke telinga BS. Sementara teringat ini, lebih baik BS coret di ceritera ini. Bukannya apa, kitakan manusia yang cepat lupa and banyak melakukan khilaf, so apabila teringat dan ada mood, minat, dan masa( 3M), BS fikir lebih bagus segera menaip daripada menangguhkan kerja ini.


Okey, BS mendapat tahu daripada seorang kawan bahawa budak-budak sekolah yang memiliki kriteria seperti di bawah;
1-berusia 15 tahun pada 2009 yang juga lahir pada 1994.

2-lebih penting memohon untuk memasuki Maktab Rendah Sains Mara or famously known as MRSMuntuk tahun 2010, (tak tahu kalau ada orang yang tidak tahu dan tidak pernah mendengar pasal institusi ini di negara ini)...termasuk dalam list ini ialah teman baik BS,
M. Fikri Rosli, Syafiqah Redzuan, Firdaus Jafri, Ikram Zulkifli, Imran Azim, dan lain-lain yang jika BS catatkan satu-satu namanya, pasti you all akan scroll down je..jadi lebih straight to the point. True or not?

Mereka ini dan beribu lagi budak sekolah yang memiliki ciri-ciri BS nyatakan tadi akan menduduki satu Ujian iaitu UKKM pada minggu hadapan di pusat-pusat ujian yang dipilih sendiri. Frankly speaking, I don't know what type of exam is this, tapi kalau tidak salah, this is a test in which you pass with flying colours, potensi untuk mereka tadi akan tinggi untuk menyambung pelajaran di sebuah institusi tersohor di negara ini.
Tak salahkan kalau kita nak wish something pada kawan-kawan kita yang 'tengah study' dan bakal menjawab soalan ujian ini..

First of all, I know this is a ujian kelayakan, so BS nak wish,

GOOD LUCK and ALL THE BEST for the exam.

RECALL ALL THE RELATED FACT back

Remember ALLAH and RASUL, PARENTS, not forgotten, Budak Sekolah....hehehe

ENJOY THE DAY before It Ends....

Konklusinya, GOOD LUCK!!!!

P/S: Mesti anda tertanya-tanya kenapa BS begitu relaks sekarang, well, BS sebenarnya tidak memohon MRSM untuk tingkatan empat. So, I don't need to sit for this test. Hahahaha...:P

2 comments:

  1. aik??
    x amik MRSM ??
    eh,nk tnye..
    kt borang SBp, u ade lampirkn sijil2 x??
    -aiman-

    ReplyDelete
  2. Tak aiman..
    as far as i'm concerned, dorang tak pernah minta apa-apa, sijil, kan?

    ReplyDelete