Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 1, 2009

Carta Gedik( Part 3)

Carta Gedik kembali lagi dengan kategori terbaharu yang lebih kontroversi dan menarik. Jeng! Jeng! Jeng! Jangan terkejut beruk pula, kali ini BS dengan hormatnya akan mengumumkan pemenang bagi kategori Couples-Of-The-Year pula. Siapakah pasangan yang telah mencuri hati panel hakim untuk meletakkan mereka as Couples-Of-The-Year 2009.

Some hints: Well, couple atau dalam bahasa, pasangan merujuk kepada dua benda atau orang yang melengkapi satu sama lain. Hal ini jelas menunjukkan yang 'pasangan' bukan hanya perlu terdiri daripada lelaki-perempuan sahaja tetapi juga bisa dibentuk daripada lelaki-lelaki dan perempuan-perempuan.
Panel telah memilih pasangan yang memiliki chemistry dan digosipkan sepanjang tahun 2009 sebagai calon kategori ini dan hampir terlupa, calon cuma melibatkan budak tingkatan tiga KAA sahaja.(Sekali lagi we've no time to look at every couples at da school) Oleh itu, sudah jelas BS kira penerangan yang diberikan dan tanpa membuang masa, pemenang bagi kategori ini adalah seperti berikut.....


Setelah panel bermesyuarat dan berdikskusi secara taktikalnya, dan membuat penilaian secara mendalam serta tidak lupa mengira markah berkali-kali bagi memastikan tiadanya khilaf seperti yang berlaku sebelum ini, keputusan ini telah dicapai.




Pemenang bagi kategori Couples-of-The-Year 2009;




Tidak lain tidak bukan adalah, 1- Tiga Serangkai( Izham Ismail-Fikri Rosli-Al Afiq Roshidi)




2- M. Imran Azim-Farid Farhan-Fikri Mansor-Fahmi Ridhuan( specially dicalonkan oleh Pn. Rosnah Abd. Rahman, Penolong Kanan SMKS18 atau lebih tepat lagi guru Matematik 3 Abu Bakar) [ Ingat lagi dengan kata-katanya, "Saya tak dapat bezakan antara tiga orang inilah," sambil disambut oleh ketawa budak-budak 3 Abu Bakar]




3- Azam Fazil-Fasihah Johari( telah digosipkan sejak tingkatan satu dan panel kami berasa mereka mempunyai chemistrylah)


For consolation prize,

4- Jangan lupa pada 'pasangan' ini, M. Imran Azim- Budak-budak perempuan 3 Abu Bakar terutamanya seseorang yang bernama Hanini...( no comment)



5- Ahmad Adib-Adriana Zainuddin



6- Fikri Karim-Nik Nora



7- Farid-Tirah



8- Radzi Hakim-Siti Maisarah of kelas Hamzah( jangan lupa Pertandingan Saintis Muda 2008)



9- Haziqah Izan-Syafiqah Redzuan( Haziqah amat memerlukan interpretasi dan pertolongan Syafiqah untuk menghadapi gurauan dan usikan kami)




Lastly, 10- Ammar Ghasid-Rasyiqah Alya



Sekian sahaja daripada Budak Sekolah kali ini. I don't want to comment banyak-banyak now. I just wanna what do you think, that's all. Thank you.

Now, seperti biasa, I would like to call Tiga serangkai to give their winning speech. Hahaha..


P/S: Coming up, kategori Fesyen Guru terbaik 2009 dan Guru Sporting 2009 serta Kenangan Yang Tidak Mungkin Dilupakan buat 36 orang Budak Kelas 3 Abu Bakar....nantikan....

2 comments:

  1. ini fiksyen or fakta???
    erm........
    num satu uh ssuai r.......
    nant wat kndr khwn jmpot aku...
    korg 3 org dok ats plamin taw...
    hahahahha
    mcm org gle r...
    gle...gle...gle...
    eh,nie mcm aku lak yg gle...
    lanx r...haha

    ReplyDelete
  2. pasangan bukan hanya sekadar lelaki-perempuan. Maknanya universallah. Anyway, congrats coz u n tyra won tmpt ke-7..kira gosip korang tu hot jugaklah..

    ReplyDelete