Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 4, 2009

Carta Gedik( Part 4)

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia kepada semua pembaca ceritera Budak Sekolah sekalian,

Tanpa membuang masa yang kian singkat ini, BS hendak terus kepada Carta Gedik Budak Sekolah 2009 kategori seterusnya iaitu Teacher's Fashion and Trend 2009. Well, BS nak ingatkan bahawa ceritera ini bukanlah majalah fesyen yang senantiasa teropong fesyen dan trend artis, selebriti, atau model, tapi,
kategori ini diwujudkan untuk menghargai usaha-usaha guru kita yang tampil cantik di sekolah. Come on, jujurlah, siapa yang tak nak cikgu dress cantik-cantik ke sekolah tiap-tiap hari? Korang sendiri yang kata, bila cikgu dress best, kita akan beri tumpuan best. I don't know.

Dan tidak dilupakan, kita harus sedar bahawa this is kind of hard category untuk memilih pemenang cause cikgu-ckigu kita sering memakai satu style sahaja ke sekolah iaitu takkan tak tahu, Baju Kurunglah..Namun, we've a panel that is very alert of latest trend and fashion termasuk fesyen muslimah. Don't worry , be happy.

Jadi, setelah panel kami menilai dan melihat kepada semua guru wanita di SMKS 18 sepenjang tahun ini, dan setelah berbincang dan mengira markah semula, inilah keputusannya...

Top 10 Teacher's Fashion and Trend 2009
In the first place, we have,

1- Datin Johara Tauhidah




2- Pn. Hasmizal Said




3- Pn. Norazah Hashim


For 4th palce until 10th place,




4- Pn. Haslina Nordin




5- Cik Siti Shaharzad




6- Pn. Syakila Mohamad




7- Pn. Kamisah Ismail




8- Cik Liew Hui Kin




9- Pn. Rosnah Abd. Rahman




10- Pn. Hafizah Abd. Samad




BS fikir tidak perlulah kita mengulas panjang tentang the winners. Tapi, satu kata-kata yang menarik daripada seorang panel kami," Datin Johara always wears something nice, attaractive, vogue, and cool," Itulah jelah, please leave your comment di mana-mana media yang terdapat di sini. Jangan lupa.


Next, I would like to call Datin to give some speeches here. Thank you.

1 comment:

  1. thanks sebab elaborate aku nyer commanders award.....betol Datin Joharah memang layak dapat 1st place

    ReplyDelete