Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, February 15, 2010

Would Like to Know What You Think...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!!!

I don't know how to start actually. But, I tried my best to collect the energy left, stand up from my bed, sitting down in front of this ceritera and of course, writing my story here. BS would like to say thank you to any parties yang terus and tidak jemu-jemu menyokong ceritera BS. Once again, thank you.

Anyway, pada hari Jumaat yang lalu bersamaan dengan 13 Safar 1431h, I made a holiday plan with I think, 3 friends. Yelah, the cuti tahun baru Cina selama ditolak dicampur dengan cuti wajib pada weekend, our school or maybe I can said my former school just can bercuti selama 5 hari. In other word, kami atau mereka dikehendaki menunjukkan muka di sekolah pada Khamis.
And tidak lupa kepada murid-murid yang tinggal di asrama, you all kena berada di asrama pada hari Rabu before 6, am I right? Okey, I need not to care about all this.....lantaklah..

Well, we're planned to go to Times Square, yes, of course it's a famous and renowned indoor theme park in Malaysia and I just want everybody here to know that I just to eager going there with my friends. No, I want to make another confession here, ie I have never naik roller-coaster, so I want to take this chance and naik benda alah itu dengan mereka.

But, when I sent sms to them, I got no reply at all. So, memandangkan cuti mereka dan BS menghampiri noktahnya, boleh BS kira yang kami tidak jadi pergi??? or just cancelkan plan itu???
Boleh kan, coz I've got no positive or negative response from them. So, secara tuntas, lain kali jelah kita pergi.....

Dan sekali lagi, hati ini terguris...........okey, whatever!!!



BS: dapat cuti selama 1week. Siaplah korang apabila I go to the school this Thursday. Belasah korang cukup-cukup....

P/S: Oleh sebab hendak sangat pergi, Siapa nak pergi dengan BS masa cuti pertengahan semester bulan 3 nanti?

No comments:

Post a Comment