Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 29, 2010

Perpindahan Berbilion Dolar


Hello..teman-teman Budak Sekolah walau di mana-mana sahaja anda berada......




Well, I'm home right now updating my ceritera yang dull and usang ini after not being at my favorite sleeping place for about a month.


Anyway, lately, semakin lama I'm being a SABDAs...without any concrete reason,
I fell like going OUT from the school sooner or later.
Entahlah, frankly speaking, I don't know what are the things yang membelenggu fikiran. Mungkin beberapa rules and laws dia as well as kepincangan time management di sana or suasana yang sama everyday sehingga rasa bosan, menyampah, benci itu diterjemahkan dalam bentuk bentakan yang menuntut dileraikan.
Apa yang aku merepek ini???
Ya Allah, aku mohon petunjuk, rahmat, kekuatan, dan pedoman dalam melalui hari-hari yang semakin mencabar dan menyengat di alma mater ini. Mudahkanlah segala urusanku di dunia lebih-lebih lagi di akhirat, ya Allah...




Dan for your information, 4 Al-Haitham, my wonderful, magnificent, and gempak class now no longer hold the Budak Tak Pindah record. This month, I mean May, menyaksikan seorang teman kami yang bernama Alya Amira Muslim moved out just a week before the mid-year exam.


Alya ada iras macam Lisa Surihni, pelakon

Well, a sudden decision and immediate 'migration' I believe because as far as I'm concerned she's happy at that school and sedang mencipta nama dalam arena publisiti di SABDA.( diramalkan as PKR Amber, rapat dengan top peoples kat SABDA) We were very shocked, surprised, and terkejut dengan perpindahan bernilai berbilion dolar ini.
(Why it worth billion dollar? tengok jelah 4 Haitham beberapa hari selepas itu)

Even her dorm-mate pun tidak perasan apatah lagi kami yang cuma sekelas dengannya yang cuma melihat dia membawa semua bukunya keluar dari loker. Ingatkan nak study time cuti, rupa-rupanya, pergi dari alam SBP ini.


When we asked the sebab, she said, "Tak apa-apa, I've to move out,"



Despite of all that, hidup di SABDA harus diteruskan......don't be sad....she knew the best for herself.....and that decision I believe for her own good jugak.....;-0

BS: perkenalan yang sempat dengan iras Lisa Surihani ini, cuma beberapa hari persekolahan dan tidak dapat banyak memori with her....wishing her GOOD LUCK whereever she is....


Alya Amira bersama Haitham's Girls.( she's baris 2, keempat daripada kiri)

No comments:

Post a Comment