Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, May 1, 2010

My WISH for MAY......

So, this maybe my last post this month until SABDAs balik for the cuti pertengahan penggal. Yea, we all ada balik bermalam pada 27 May but I just don't think that I gonna coming back home on that date.

Anyway, what 'm gonna write today are my hopes for thw whole May. And the most highlighted event as far as I'm concerned is

PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2010

aRRRGH!! Exam ONCE AGAIN......actually, the Test 1's warm and heat still tak hilang and now.....there's another test..hahaha

So, what do I'm expecting from this exam?
Jawapan standard every Budak Sekolah semestinya:
Untuk mencapai keputusan yang lebih gemilang or at least improve from the last test.

And BS pula one line with you all....hahaha.....
But, mine is to naikkan my marks from C to at least B plus, A- to A
seterusnya melonjakkan my personal ranking dalam ranking tingkatan.....
52-30, not imposiblekan?
Mungkin BS tidak harapkan untuk melepasi level SBP for this exam....
(hey, kita tidak boleh memecut ke langit. This isn't a rocket science) but not for some of us kot???

Anyway, I wish that you all dapat doakan for my success in this Mid-year Exam. Doakan yang I dapat study dengan tenang, menjawab dengan relaks, meraih markah yang flying colors. I would also pray for my loyal followers and readers. Thanks!!

Let me summarize my wish in pictures....orang cakap, A picture shows a thousand words....



Mid-year exam is here...mencabar setiap jiwa untuk memecah rekod diri sendiri....



Balik hari ini, gerenti semuA orang jadi zombi buku sekejap...
kelas Haitham yang 'GEMPAK' itu pun senyap sebentar laksana tanah perkuburan.
SABDA yang memang aman damai dan senyap tiap-tiap hari akan menjadi lebih senyap.
No sound yang menyakitkan telinga..
Exam pertama kat SABDA...




Doakan yang BS mendapat result yang cemerlang dan naik ranking......:-)



Harapannya semua subjek I got this symbol...Amin
Budak-budak Haitham pun sama...satu pakej orang kata...

No comments:

Post a Comment