Not A Hot Stuff

My photo
Still tryin' to adapt to new atmospehere... ...Until now,still luvin' da old'skool
Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, March 20, 2010

Epilog Bulan March???

Haloo, guys!!!

Thank you! Thank You! Thank You!
Thanks all readers and visitors....kerana anda semualah BS masih lagi punya semangat dan keghairahan untuk menulis dan mencoret liku-liku hidup yang BS tempuhi selama bergelar Budak Sekolah dan mencari isu-isu dan bahan ilmiah untuk tatapan you all.

Anyway, I'm going back to Bagan Datoh and till we meet again 4 minggu mendatang. I know lama lagi and you all pasti rindu akan BS nanti...kenang daku dalam doamu..
Seperti biasa, tolong doakan dan harapkan yang terbaik dan terindah dalam hiudp BS dan hidup kalian dalam meniti masa-masa yang semakin singkat ini. Harapan BS cuma satu, semakin berjaya dalam kehidupan. Berharap agar hari ini lebih cerah dari semalam dan keajaiban akan menjengok kita sekali.

Actually, kalau you all tengok Ceriterabudaksekolah ini sudah kurang diupdate. I'm so sorry. Walaupun BS tahu yang sebenarnya you all kurang membaca my writings here, at least I want to tell something to the whole world each time I meet with new experiences. That's all.
Sorry coz tak dapat tell you all tentang Kehidupan yang Ektravaganza dan my trip ke luar negeri. I'm so busy belakangan ini. Sorry, CeriteraBS....

Okey, I've to go. Jam sudah menunjukkan pukul 9.30 pagi. Lagi beberapa jam nak berangkat and banyak benda tak kemas lagi. So long and till we meet again.

BS: baru print gambar-gambar yang ditangkap oleh Kamera Kecil last and this year. My God! I feel like crying coz hampir semua guys dalam gambar tersebut sudah tiada di 18 and it goes almost the same with girls. Entahlah..no comment.....

P/S: Attention to ex-18 yang lahir pada 1994 dan fikir layak untuk attend Hari Anugerah,
it is official that SMK Seksyen 18 akan mengadakan
Hari Anugerah Kecemerlangan pada 24 April 2010.
Yes, I know budak-budak SBP and maybe MRSM tak balik pada masa itu.
So, Ustazah Hafizah berharap bagi yang dekat-dekat itu, dapat mohon balik dan menghadiri majlis itu...Terima kasih...:-P

Kenangan lalu.......


Life's short....
So,
take sometimes to relax and rejuvenate ourselves....
Meaning, enjoy and have some fun.....
Enjoy you days before it's end.....


No comments:

Post a Comment